شرایط و ضوابط شرکت امدادگستر سوخت:

۱٫ آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد
۲٫ هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات امداد گستر سوخت استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به امداد گستر سوخت ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که امداد گستر سوخت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
۳٫ روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. امداد گستر سوخت به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
۴٫ کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت امداد گستر به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. امداد گستر سوخت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در شرکت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ما محفوظ است و فقط مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
۵٫ در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، در ساعت کاری با شرکت تماس بگیرید.
۶٫ کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر توسط شرکت امداد گستر سوخت قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
۷٫ پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، در صورت عجله داشتن مشتری در تحویل بار حتما با شرکت تماس بگیرید تا در اولین فرصت محصول ثبت شده برای مشتری ارسال گردد.
۸٫ پس از ثبت محصول، فاکتور خرید برای مشتری واتس آپ میشود.
۹٫ با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
۱۰٫ امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از بیست میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
۱۱٫ هزینه یارسال بار با مشتری می باشد. لذا در صورت ارسال بار از طریق باربری باید هزینه ارسال قبل از ارسال کالا پرداخت گردد و شناسه پرداخت به امداد گستر سوخت اطلاع داده شود.
۱۲٫ لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که شرکت هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

 

شرایط خریداری دیسپنسر، مینی دیسپنسر، تلمبه یا مینی تلمبه (کالاهای تولیدی)

در صورت ثبت سفارش دیسپنسر یا تلمبه توسط مشتری، ابتدا با شرکت تماس بگیرید و اطلاعات دقیق ترولی را به مدیر فروش گزارش دهید. در صورت لزوم به بازدید حضوری کارشناسان از محل نصب و اطلاع از شرایط فنی موجود، یک قرار حضوری برای بازدید کارشناسان فنی با مشتری هماهنگ خواهد شد.

با ثبت نهایی سفارش، در صورت وجود موجودی، زمان ارسال کالا به مشتری اطلاع داده خواهد شد. در شرایطی که لازم باشد کالای سفارش داده شده متناسب با سفارش مشتری تولید شود، زمان لازم برای تولید کننده کالا به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

نحوه پرداخت دیسپنسر یا تلمبه متعاقبا اطلاع داده می شود.